.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : آزادراه غرب مازندران در حال پیگیری است
استاندار مازندران گفت: پروژه آزادراه چالوس- رامسر در غرب استان با کمک مجلس در حال پیگیری برای عملیاتی شدن است.

به گزارش شمال نیوز،  احمد حسین زادگان عصر پنجشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های تولیدی در تنکابن با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و رفع موانع بر سر راه آن اظهار داشت: در شرایطی که کشور در بدترین دوران خود قرار دارد و تحریم‌ها و شرایط کرونایی، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی علی‌رغم بی‌ثباتی بازار اقدام به تولید و سرمایه‌گذاری می‌کنند و همه ما موظف هستیم در این زمینه هر کمکی از دستمان برمی‌آید را دریغ نکنیم.

 

وی با اشاره به انتخاب شعار سال با محوریت تولید و اقتصاد از سوی مقام معظم رهبری افزود: تولید خط قرمز کشورمان بوده و در زمینه اقتصادی همه آحاد ملت اعم از مسئولان و مردم باید به یک اراده و مطالبه مشترک برسند.

 

وی با بیان اینکه دولت اقدامات خوبی در جهت رونق تولید ودر قالب‌های مختلف از جمله اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت انجام داده است، اضافه کرد: در غرب مازندران ارائه تسهیلات برای گلخانه‌ها، زراعت چوب و کشت داروهای گیاهی در اولویت است.

 

استاندار مازندران ادامه داد: در زمینه کشاورزی و گردشگری هم اقدامات در خور توجهی انجام شده و در بخش گردشگری دریایی هم وارد شدیم و مجوز اسکله‌های بی نام را واگذار کردیم تا بتوانیم از ظرفیت عظیم دریا در تقویت اقتصاد و صنعت گردشگری استفاده کنیم.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود ضمن قدردانی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بیان داشت: پروژه‌های زیرساختی مهمی در سطح استان در دست پیگیری است که از جمله آن آزادراه چالوس تا رامسر است که توسط مقامات مازندران و نماینده مردم حوزه انتخابیه تنکابن در مجلس در دست پیگیری است.

 

حسین زادگان درباره رینگ شهری نشتارود هم گفت: این پروژه دارای منع قانونی بود که با همکاری استانداری مازندران و نماینده مردم منطقه در خانه ملت و مسئولان محلی موانع آن برطرف شده و در دست اجراست.

 

وی با بیان اینکه گردشگری، صنعت، صنایع تبدیلی و کشاورزی از اولویت‌های استان مازندران محسوب می‌شود، ادامه داد: رسانه‌ها باید خدمات انجام شده را منعکس کرده و در ترویج امید در بین مردم کوشا باشند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.601 seconds.